Streptekok 4.aydan itibaren kullanıyorum eşim ben hamileyken almıştı hatta bende kullandım çok faydasını gördüm özellikle diş için kendimde,kızın icin de aynı şekilde diş salya ateş çok sakin atlattı maşallah, Biraz araştırın belki bakmistirsiniz ana cok farklı faydalar i da var alın derim güvenilir bir yerden kesinlikle