Betlcelik merhaba bende bununla ilgili bir post açmıştım oglum 6 aylık doğuştan su fıtığı var sağdaki geçti ama soldaki çok ilerledi aşırı büyük ve sert sünnet oldu 2.5 aylıkken şişlikler dolayı çok hafif içe görüyor ama sünnetine ilgili bir sorun yok şuan dün çocuk urolojiye götürdüm özel hastaneye doktor ulturanson çekti sağdaki büyük olan fıtık kazıkların kadar çıkmış geçmez dedi amilyat olması gerekiyormuş kendiliğinden geçmez dedi devlet hastaneside arastirm hastanesine goturucem birde inşallah şiringayla alinird amilyata gerek kalmZ amilyat 45 dk sürüyor dikişli bir gece yatisli dedi gerçi şuan çok küçük Yasin girmesinde bekleye bilirim neyse siz eniyisi çocuk urolojiye gösterin bu alın uzmanı bunlar evre evre oluyormuş bizim ki son evrede aha küçük evreleri kendiliğinden geçiyormuş 1 yaşına kadar geçmez de şırınga ile temizliyorlarmiz aç tedavisi falanda varmış 1yasinda inşallah bizimde öyle olur dua edin