Bebeğim kaka yaparken cok zorlanıyor 18 aylığız ve mama ile besleniyor . Her gün kakasını yapabiliyor bunda sorun yok en fazla 2 gün yapmadığı oluyor yani kabız değil bazen sert bazen yumuşak kıvmda yapıyor ama her iki durumda da çırpınıp koşarak kucağıma geliyor kıp kırmızı oluyor suratı . Bilinen bir rahatsızlığı yok korkuyor mu bilmiyorum mamayı da değiştirdik Bebelac almıştım onda da sürekli ishal kıvamda yaptı ve onda da sürekli kıvrandı sebebi ne olabilir yaşayan annelerimiz var mı