Bugün mahallede bulunan bir markete gittik bilinmiş bı market isim vermek doğru olur mu bilmiyorum o kadar yorgundum ki yoğurt aldım çıktım eve gelince yemeğin yanına koyayım diye aldım elime son kullanma tarihine 2 gün var koca yoğurt 2 günde bitiremem bu ilk de değil daha önce de tavuklar indirimde diye aynı gün tarihli ürün satmaya çalışmışlardı hamile olduğum için de korktum tarihi gecicek 2 gün sonra fisim de var napsam bilemedim eşim kullan bişey olmaz dedi ama bilemedim sizce napayım yarın götüreyim mi? Normalde toplamaları gerekmiyor mu tarih yaklaşınca 4 tane de çalışan var markette