Aysimat Kızlar tam 4aylık bebegım ve kafası asırı terlıyo mama yerken bıle terlıyor sebebi nedir sizce
ftmgz Aysimat benimde kızımın hep terler d vitamini ne kadar versekte azmış ondan olurmuş bir çözümü yok eğer burnu tıkalı değilse
birtatlianneee Aysimat d vitamini eksikliği yapabiliyor yada genetik ama genelde başları enseleri terler bebeklerin. Kullanmıyorsanız diye sordum kullanıyormuşsunuz normal görülüyor baş ense terlemesi genelde
3yasakadarsifirekran Aysimat bizde 4 bucuk aylığız bizimde çok terliyor. Mama yerken ve uyurken terlemeyi biraz daha azaltmak için altına müslin örtü seriyorum o biraz daha az terletiyor