Bengukartal Göğüs uçlarım olmadığı için bebeğimi silikon uç ile emzirmek zorunda kalıyorum. İleride bu durum ne gibi sorunlara neden olabilir. Bu konuda tecrübeli annelerden görüş rica ediyorum.
Merve_bolat Bengukartal bende meme ucuyla emziriyorum az da olsa uç çıktı ama memeyi o şekilde almıyor uç olacak illa ki birde sütüm yetmediği için mama veriyorum belkide biborona alıştığı içinde red ediyor olabilir
Frezya Bengukartal ben de kullandim ilk 1,5 ay. Kendi kendine birakti oglum. Belki de olmaz bi problem. Olabilecekleri bilmiyorum.
Birtosbikannesi4 Bengukartal bende ilk başlarda öyle emzirdim ama ucu çıktıkca arada takmadan emzirdum bi baktım emiyo bi daha da takmadım birden bıraktım deneyebilirsin hijyeni zor oluyor onun yaa hastanede vs
Mucize2020 Bengukartal 22 aylık kızım şuan bir hafta dir bıraktı memeyi bep bu şekil emdi takmadan hiçbir şekilde kabul etmedi bir sorun yaşamadık suanlik ama inşallah olmaz
Bengukartal Frezya bıraktı derken emmeyi bıraktı yoksa silikon uçtan kendi meme ucunuza mı geçtiniz ?
Glnur Benim oglum bıraktı meme ucuyla emzirince agzindaki salgı tenimle temas etmedigi icin sütüm azaldi mamaya gecince reddetti . Sütün azalmasina sebep oluyormus oyle dediler
aselinannesiiiiiiii Bengukartal ben doğumdan sonra kızım yoğun bakımda kaldığı için biberona alıştı ve göğsümü tutmadığı için silikonla emzirdim 25. Gününde bıraktırdım zorla da olsa bence bıraktırın çünkü sütün çekilme olasılığı yüksek