Ruya34 Kızım 13 aylık aşı yaptırmak için önceden biraz vurup alerjisini yokluyorlarya bileğinden biraz yukarda kızarmış ve şişmiş böyle olması normalmi yoksa bir sorunmu var? Çok korkuyorum herkesremi böyle oluyor?
MarlaSinger Ruya34 ben hiç böyle ni şey duymadım. Bana biraz saçma geldi açıkçası. Alerji için deri içine veya üzerine yapılırsa zaten kızarıp şişmesi normal değil mi? Bu ilaç değil ki alerji testi yapılsın? Aşı sonuçta. İlk kez duydum. Bilen varsa yazsın. Bende merak ettim