https://www.hizliresim.com/5m030mj
Kızlar 1 aydır çift bez bağlıyoruz dün gittik düzelme olmamış. Doktorumuz 1 ay daha süre verdi. Sonra ne yapacaklar bilmiyorum. Değerlerimiz nasıl kötü mü bilgisi olan yazarsa çok sevinirim . Doktorumuz net bişey söylemek istemedi 1 ay sonraya konuşuruz dedi.