İyi akşamlar güzel anneler 🌼 kızım önümüzde ki ay 2 yaşına girecek . Doğduğundan beri meme mama şeklinde ilerliyoruz hep .. şuanda hala yatmadan önce içiyor mamasını. Uyurkende emerek uyuyor . Gün içinde herşeyi yiyor zaten sadece uyumadan önce veriyorum. Evde ki son paket acaba devam etsem mi yoksa bıraksam mi ? Sizde durumlar nedir acaba bilgi verirseniz çok sevinirim 🤗