Eymen75 ben de sizin gibi hareketlenmesin diyerek 3 aya bi kaç gün kala yaptırdım, keşke sürekli uyukladığı ilk zamanlar yaptırsaymışım bile dedim. Bazen bezini alırken bacaklarını çok oynatıyordu vuracağım diye korkuyordum. Biz yaptırırken bir kan aldılar önce sonra da lokal anestezi. Bir tek bunlarda ağladığı ama kucağıma alınca sustu çok uzun sürmedi. Sonrasında zaten hemen uyuşukluk geçmeden calpol verdik. Çok şükür çok bi huysuzluğu olmadı, sadece bir iki gün sanırım tuvaletini yaparken yandı ona sızlandı. Mümkün oldukça sürekli bezini değiştirdim. Ben de fito krem, sarı kantaron yağı ve karton bardak kullandım. 3-4 güne bayağı toparlıyor. Ayrıca kakasının bulaşmamasına da dikkat edersen enfeksiyon kapma ihtimali de olmaz. O yüzden sık sıkı bezini kontrol etmeni tavsiye ederim.