Selam kızlar bu yüzdenmi belim ağrıyor bilmiyorum ama hamileykende arada ağrırdı doğumdan sonra biraz yorulayım bi şey taşıyım kızımı hoplatayım evi süpüreyim bel ağrısından oturup ağlıyorum. Epidural sonrası bunu yaşayan varmı yoksa başka bi şeymi? Doktora gitcem inşallah bi türlü gidemedim kızım ilk iki aya yakın sarılık oldu sonra o gecti gaz sancıları başladı bu bitti çok şükür derken covid olduk kısmet olmadı şimdi 7 aylık oldu kızım bu hafta gitmem gerek ama aranızda aynı sıkıntıyı çeken varmı epiduraldanmı bilgi edinmek istiyorum ben yurt dışındayım ve iğne vurup gönderiyo çoğu doktor boşu boşuna iğne istemiyorum.