11mrv11 1.ay aşısına sağlık ocağındaki hemşire 2 Mayıs yazmış ama resmî tatile geliyor. Doktorumuzda günü gününe yaptırın aşıları ihmal etmeyin demişti. Resmî tatilde nerede yaptırabilirim aşıyı ya da resmi tatillerden sonra yaptırsam bir şey olur mu ki
Busra2326 11mrv11 günü günü diye birşey yok saglık ocagını yarın arayın böyle böyle hangi gün gelelim diyin, çünkü sağlık ocaklarıyla iletişimde olmak gerekiyor aşılar için
Kadifemsii 11mrv11 sağlık ocağı bana size verdiğimiz tarihten önce gelmeyin ama size verdiğimiz tarihten bikaç gün sonra da gelseniz birşey olmaz demişti aynı şekilde doktorumuzda öyle dedi .
Sedaalya 11mrv11 Bizde 1.ay aşısını 32. gününde yaptırmıştık. 1-2 günden birşey olmaz ama sizin bayram tatiline geliyor sanırım
Emel38 Busra2326 var bazı aşılar günü gününe olmak zorunda..bizdede oldu bu durum başka şehirde sağlık ocağında yaptırdık il disindaydik çünkü
Busra2326 Emel38 canım 1. Ay aşısında öyle birşey yok bizde olduk ha tabi sağlık ocagı şu gün aralıklarında diyor o zaman gidiyorsunuz illada 2 mayıs oluncak diye birşey yok
Emel38 Busra2326 bir aşımız günü gününe idi ama hangisi bilmiyorum..bebekler doğar doğmaz aşıları bitmiyor malûm..10 a yakın aşı olduk sanırım
Piko2021 11mrv11 hayır illaki günü gününe olması gerekmiyor sorun çıkmadığı sürece geç yapabilirsiniz ben oğlumun aşısını 1 ay geciktirdigim oldu bi sorun olmaz demislerdo
Halime0638 Emel38 2.ay verem aşısı canım belirli bi günde yapılıyormuş o aşı yeni yaptırdık bizde o tarihi gecerse diger tarihi beklemek zorunsaymisiz oda günü geciyormus sadece 2.ay aşısı öyle
Busra2326 Emel38 tabi ki de öyle ama mesela bizim bazı aşılarımız cumartesiye denk gelirdi saglık ocagıyla konusuedum pazartesi olurdum
Mys01-01 11mrv11 bizimde 2 mayıs ama saglık ocağına sordum tatıl olmazsa 5 mayıs gel ama tatıl girerse 9 gün ilk pazartesi gel dedi
Halime0638 11mrv11 1.ay aşısı doğduğunda yapılan aşının 2.dozu bende de doktorlarin calismadigi gündü ertesi gün yaptirdim 2.ay aşısı verem aşısı var o aşı günü gününe gidilmek zorunda ama 1.ay aşısına ertesi gun gidebilirsin merak etme zaten simdi ilk aşina gidince aşı kartina not yazıyorlar tarihi sana soyler bugun kesin gelmelisin diye daha hic gitmemissin devaminda soylerler
Elifamineserra 11mrv11 sağlık ocağındaki ebeyle görüşün bi kaç gün öncesi yada sonrası sorun olmaz bence takibi sağlık ocağında yaptırın bence bi orda bi burda zor olur sizin için