Merhabalar, bebeğim 3 aylık her gece kundaklayarak uyutuyorum yoksa eli kolu durmuyor kendini uyandırıyordu kundak sayesinde gece uyandırana kadar uyuyor ama internette 3-4 ayda bırakılmalı yazıyor. Çok güzel bi uyku düzeni oturttum şimdi kundaklamasam hayatta uyuyamaz, siz nasıl kundağı bıraktırdınız ya da önerisi olan varsa yazarsa sevinirim