Bebeğim 6 aylık 3 aylıktan beri meme reddi yaşıyoruz, bazı günler çok güzel emiyor bazı günler emmiyor, 4. Ay da sagarak ve mama vermeyi denedik, hiç bir şekilde biberon almıyor, mama almıyor, 4. Ve 5. Ayda 400g almış. Kilo alımı az diye 5.ayda ek gıda tadimlara başladık, 1 cay kaşığı ancak yedi bir ay uğraştım, ek gıdaya başlayınca emmesi düzeldi diye sıkıntı etmedim, 6. Aylık olduk ve bu ay sadece 200g almış ve boyu da uzamamış. Doktor panik yaptırdı bana, acele dedi kalori alımını artırmamız gerek kuzu kıyma soğan Pirinç, ince bulgur irmik soğan ekle yemeklerine tabi üç gün kuralıyla. Ama benim çocuğum yemiyor ya kafayı yiycem, ne yapsam olmuyor, kendimi çok yetersiz hissediyorum, nerde yanlış yapıyorum, ne yapabilirim? İştah açıcı damla filan bişey yok mu? Lütfen yardımcı olun, uzun oldu kusuruma bakmayın nolur 😔