Kızlar sağlık ocağında kan vermiştim hamilelik testi bugünde hastaneye gittim doktor kan değerin yüksek çıkmış dedi bu durumu yaşayan varmı bende gebelik kolestazi olmuştu ilk bebeğimde bu ikinci hamileliğim sizce kolestazla alakası varmıdır doktora onu söylemeyi unuttum içimde kaldı bu kan değerin yüksek çıkması kötü biseymi 😏