Damlanur12 Rezene tohumu ve kimyon tohumunu kaynatıp içince hem süt arttırıyor hemde bebeğin gazını kesiyomyş yapan var mı nasıl yaptınız ben yaptım ama çay kaşığıyla yaptım su gibi aynı nasıl yapıcam
Feride83 Damlanur12 ben rezene tohumu kullanıyorum sıcak suyun içine 1 tatlı kaşığı tohum atın 5 dk demlensin sonra için yararını gördüm 3.5 aylık bebeğim hala daha kullanıyorum
UraSsmom Damlanur12 Ben de yapıyodum ama kendim içiyodum çocuğa da ayrı ayrı veriyodum birleştirilebilir de tabi
Sehoooo Damlanur12 ben yapıyorum hergün . Hem gaz ıcın ıyı oluyor hemde sindirim sistemi için bebeği rahatlatırıyor rahat kaka yapıyor :)