mommom_ Sevgili anneler merhaba emzirme sütyeni olarak hangi marka tercih ettiniz ? Suven düşünüyordum ama çok pahalı , uc belli etmeyen kaliteli ve uygun fiyatta marka varsa söyler misiniz ?😊
Ataselim mommom_ suwen almıştım ben çok rahatsız etti beni sıktı hep. Ve büyük almama rağmen. Denetiyorlarsa dene öyle al derim canım
Boncuk21 mommom_ kışa denk geldiği için sütyen almadım . 2 Atlet aldım suvenden çok memnun kaldım . Kaç kez yıkadım bilmiyorum 🤷♀️
Edaden mommom_ Suven siyah dantelli gibi olandan bende almıştım beni de çok rahatsız etti kullanamadım çok sert boşuna almayın
Edaden mommom_ Pentinin gül kurusu rengi emzirme sütyeni var o da çok yumuşak rahat ama başta çok süt aktığı için hemen tiftiklendi şuan almış olsaydım belki olmazdı