merwee89 Kızlar 2 ay 10 günlük oğlum var.Kafası hep sıcak.yuzumu koydugumda ates gıbı. ama ateşini ölçüyorum vücudu falan 36.5 max 37 gelıyo normal mı başının böyle sıcak olması?
deniz-95 merwee89 benimki de hep öyleydi. Hala daha öyle 😂😂 burada okumuştum beyinleri geliştiği için sıcak olması normalmiş
Alpylmz merwee89 benim ki de öyle 1 ay 24 günlügüz hep sıcak bide bulgur bulgur terliyo vücut ısısı iyi ama
NevannAnnesi merwee89 tabiki normal değil Acile götürün biz böyle yüksek ateşten serum verdiler 6 aylık kızıma grip olmus
-melistosdogdu NevannAnnesi ama ateşi normalse eğer benm kiziminda genelde kafası sıcaktır hep ateş olcerim dijital bazende kolalti şükür gayet normal çıkıyor
merwee89 NevannAnnesi hem koltuk altı hem dıjital ates ölçerle her sabah ölçüyorum 36.5 max 37 cıkıyor
pieceoflife merwee89 ateşi normalse kafa sıcaklığı normal. Bebeklerin kan akışı çok hızlı biraz ondan oluyor. Ben doktora sormuştum. Terleme vs yoksa o sıcaklık normal demişti.
merwee89 pieceoflife evet atesı normal özelikle kontrol ediyorum ama başı cok sıcak gelınce yüzümü yasladıgımda aklıma baska seyler gekdı tedirgin oldum
NevannAnnesi merwee89 ağzının içide sıcak mı eğer ateşi normal halinin dışında ölçtüğünüzdr 37′ ise ateşi yüksek zaten bebeginiz rahatsız olur ateşten huzursuz olur üstünü çıkarın atletiyle dursun hemen yükseliyor ateşi yoksa
Momylion merwee89 bizde 2 ay 18 günlüğüz ayniii ateşi var sanıyorum ateşini ölçüyorum yok 36 çok nadir 37. Bir çok bebiş yaşadığına göre normal demek ki 😊
merwee89 NevannAnnesi ağızdan olcum yapmadım ne dersem yalan olur kat kag giydirmemeye calsıyorum zaten
Moonlightttt merwee89 aslnda kafaları daha sıcak oluyor galiba beki de öyle. Ama 37 derece demek biraz hararetlenmis bebeğiniz. Üzerini kalın giydiriyor olabilirsiniz. Havalar ısındı korkmayın üşümez siz nasıl giyiyorsaniz öyle giydirin, çorabı 1fazla giydirin
merwee89 Moonlightttt evet yelek vs giydirıyordum ama çıkardım artık bunalmasım dıye. kayınvalıdem falam çocugu üşüteceksin dedikce tedirgin oluyorum
Moonlightttt merwee89 yattığı zaman giydirebilirsnz ev isisina göre ama artık çok sıcak kucakta falan terler. Penye yelwklerden alıp uykudan kalkınca kısa süreli giydirebilirsnz. Sicaklamis bebeğiniz