Esn57 bizimki 2 buçuk aylıkken hatta 2 de ama tam belirgin olarak buçukta ama acele etmeyin 7 aylık olana kadar bekleyin her bebek farklı hem erken döndüde noldu sadece anneyi çok yoruyor şuan bildiğiniz heryere yuvarlanıyor yuvarlanarak yürüyecek emeklemeden🥴 uykusunda yüzüstü dönüyor uyanıyor hemen yere yatırıyorum bi bakıyorm kanepenin altına girmiş yada ta kapının arkasına gelmiş sıkıntı yani ne kadar geç o kadar iyi 😅🤣 şaka tabiki çok yoruyor ama çok tatliş kısa zamanda döner annesi sizde biraz oyuncaklarla flan destekleyin elinizle döndürün sağlıklı bebeişler 🤗