YigtnAnnesi Gazını çıkarıyorum yine aynı yine aynı altına yaptırıyorum yine aynı yine aynı ve göğsmü tutmakta zorlanıyor sancidan kafayı yiycegim kilo almayacak diye de korkuyorum bir öneriniz varmı gece mememi emiyor ama gündüz iyice deliye dönüyor
BelaCivciv YigtnAnnesi Gaz damlası vs kullanıyor musunuz? Ben kimyon çayı içtim falan ama çok işe yaramadı o yüzden gaz damlası kullandık düzenli geçene kadar
Denizanasi92 YigtnAnnesi damla desteği alın yoksa çekilir gibi değil maalesef. Nurse harveys şurup da iyiymiş
YigtnAnnesi BelaCivciv vallaha oda işe yaramıyor doktora götürdük dedi çok gazlı bir bebek yiğit memeciydi bu çok gazlı olduğundan emmemiyor 😭10 kez 20 kez çıkartıyorum kakasinida yaptırıyorum yok anam yok ne yapacam bilmiyorum kafayı yiycem
BelaCivciv YigtnAnnesi Doktor ne önerdi peki? Her gaz damlası her bebeğe iyi gelmiyor birkaç tane denediniz mi? Bizim 3. aydan sonra kesildi sancısı kendisi yapıyor artık inşallah sizinki de öyle olur
YigtnAnnesi BelaCivciv ne kadar gaz damlası kullanırsan kullan ise yaramaz diyor ama başka doktora götürcem ya vallaha ne güzel sizinki 😟
BelaCivciv YigtnAnnesi Belki işe yarar canım dene sen. Ben sab simplex kullandım. Başka doktora da danış tabi istersen
Zeyno123 YigtnAnnesi istediğin kadar başka doktora götür canim bizde aynı problemi yaşadık gaz damlası verse bile belli bi zaman sonra vücut alışıyor yine aynı problemi yaşıyosun kendi yediklerine içeriklerine dikkat et emziriyosan eğer biz metsil nurse harveys kullandık ama hiç işe yaramadı o biogaia tercih ederim küçük bişey ama işe yaradı sende rezene ve anason çayı iç umarım işe yarar kolik bebek büyük ihtimal bebeğin 6 ay çekiyorsun eğer oyleyse
Emine323 YigtnAnnesi YigtnAnnesi tabiki al geç bile kalmışsın gaz damlalı o kadar zorlandım damla olmadan düşünemiyorum
Denizanasi92 YigtnAnnesi doktorunuza sorun biz biogaia ve sab simplex kullandık 15 gün sonra fayda etti ama. Eğer işe yaramasaydı nurse harveys alacaktım arkadaşım önerdi
Masal_lisa YigtnAnnesi evet bir tatlı kaşığı rezene bir su bardağı su biraz kaynatıp demlenmesini bekliyorum. Sonrasında da 4 yada 5 çay kaşığı veriyorum. Kalanını da ben içiyorum. Bilmiyorum ama benim bebeğim gazıni çıkarıyor sakinlesiyor uyuyor onunla
aysskarks YigtnAnnesi canım bizim ki de gazlıydı ben probıyotık damla olarak bıogai kullandım o bıle cok rahatlattı bebegımi cok iyi geldi gaz damlası degıl bagırsak duzenleyıcı ama cok iyi gelmıstı tabiki gaz damlası kesin degıl ama yınede rahatlatıyor bence kullan bebegıne yazık
Saliha03 YigtnAnnesi Valla beb kimyon çayı verdim yani artık ağlayacaktım uykusuz geceler gündüzler asla uyumuyordu su da verdim idrar yolu enfeksiyonu olunca da çok ağlar durmaz dediler kimyon çayı da verdim aşırı da faydasını gördüm artık kendisi çıkarıyor 2 ay 10 günlük 1 gün dene istersen herhangi bi yan etkisini görmessen sabah akşam 2 3 kaşık verebilirsin
tektanem Masal_lisa ne kadarlıkken vermeye başladınız herhangi bi yan etki görmediniz dimi bende denetim olmadı
Dilara99 Masal_lisa bende daha yeni başladım ona yanına bı de kimyonlu rezene çayı aldım onu da tüketiyorum inşallah işe yarar krizi geldim mi tutamıyoruz 😕
aysskarks YigtnAnnesi ben bagırsak dıye aldım aöa gazına cok iyi geldi 5 ay olana kadar kullandım ben
Saliha03 YigtnAnnesi Valla verdim kesildi inanır mısın Aventin Biberonunu kullanıyorum birine kaynamış su koydum birine de kimyon çayı kimyon çatıdan sonrada su veriyorum Aktarlarda sarılıyor kimyon tohumu bi su bardağına bir çay kaşığı koy demlensin ılık bi şekilde 3 4 kaşık verebilirsin bileğini yakmıyorsa o sıcaklıkta verilir. Eğitim aldığım ebemin tavsiyesi kafama göre yapmadım faydasını da gördüm pıt pıt çıkarıyor kendisi dünya varmış valla gazdan ne çektim ben
Esra_inciii YigtnAnnesi gaza ne sebep oluyor önce onu bulman lazım burnu tıkalı mı ayakların iç tarafı soğuk mu sütün hızlı mı akıyor yada yediğin içtiğinden bizim ki ayaktanmış iki yün çorap giydirince bi anda kesildi sancı bir ay kadar burnumdan geldi onunla bende ağla ağla öldüm üç farklı doktora gittik aşısına gidince ebeyle konuştum ne gaz yapıyor dedi bilmiyorum dedim o zaman çekersin daha dedi cidden ondan sonra gaz falan kalmadı şimdilik iki aylık gülücükler atıyor gaz damlasını kullanmıyoruz artık başlarda şekerli kimyon çayı da verdim istemeye istemeye
YigtnAnnesi Esra_inciii valllaha mi ya ne güzel vallaha ayaklarını ski tutuyorum yeri geldiğinde hicbirsey yemiyor süt yapacak şeyler yiyiyorum yemin ederim 😟ayaktan mi ilginçmiş gerçekten
Jelibonsmom Esra_inciii merhaba canım yorumunu gördüm De ya benim bebeğimin burnu ve genzi tıkalı, emerken ağzından nefes alıyor ve çok hava yutuyor, burun damlası ve spreyi kullanıyorum fakat hiç açılmıyor