Merhaba anneler dogum yaptıktan 2 hafta sonra sol bacagim şişti ve pıhtılaşma olduğunu öğrendim daha sonra anju oldum pihtilar temizlendi .6 ay kan sulandirici igne vuruldum. Test de yaptirdim kan pıhtılaşmasi genetik mi diye ama dogum sonrasi hareketsizligimden olabilecegini soyledi doktor.oglum 2 yaşına girecek. Merak ettiğim bir şey var benim gibi olup 2.hamileligini yaşayan anneler var mi bir sorun oldu mu ?