Neredeyse 14 aylik olmak uzere olan bir kizim var normalde cok guzel yemek yerdi fakat son zamanlarda 6 7 lokma yiyor ve tukurmeye basliyor . Sabah sadece yumurta oglen ve aksamda tavuk yada patates kizartmasi olursa yemek yiyor yani 6 7 lokma yiyor. Ekmek gibi seyler zaten yemiyor. Ben nasil istahini acicam kizimin. Balik yağı mi alsam ? Kraker muz vs verdigimde cok cok yiyo. Bugun mesela 2 tane muz yedi arka arkaya. Ama is yemek yemeye gelince yok. Ben napicam kizlar ?