Hanımlar iyi akşamlarbebegım 5.5 aylık diş çıkarma döneminde ve atakta başladı zorlu gunler gecıyır malesef sımdılık gece problem yok ama gunduz uykuya gecıste feryat figan ve asırı emme isteği alıskanlık mı dıyorum ama cocuk kana kana ıcıyor resmen . Artık sutum mu yetmıyor enerjısıne dıye dusundum bu durumu yasayan var mı? En azından ıcın rahat etmıs olur fıkır alısverısı yaparsak .