ceybug 2 buçuk aylık. Evde Uzun kol çıtçıtlı üstüne ince alt üst pijama takımı giydiriyorum. Kombiyi kapattık üşütmesin diye şimdilik alt pijamasının altına ince içlik gibi birşey daha giydirdim ama incecik yumuşak birşey ayağına da tek kat çorap. Dışarı çıkarken bunlara ek olarak ip örme yelek cepken tarzı birşey aldım onu giydiriyorum birde ince bere. zaten arabasıyla gezerken üstüne ince penye pattaniyesini de örtüyorum. Henüz hasta olmadı. 2 günde bir çıkarız dışarıya.