Korsesini aldım fakat kullanamadım onunla emzirmek imkansız bide aşırı sıkı ve sezeryan olunca dikişler yüzünden uzun süre o kadar sıkı ve direk sıkıca oraya temas eden bişey kullanmak sağlıklı olmuyor bence. Performans taytını da aldım o da aşırı terletiyor yani günlük kullanımda o da çok iyi değil bence çok kalın esnek olmayan rahatsız edici bi tayt . İkisinden de memnun kalmadım kısaca