Oğlum 33 aylık pazar gününden beri sarı renkli çok kötü kokulu ishali var dün götürdük herhangi bir tahlil yapılmadi soru cevapla flagyl adında antibiyotik verdi doktor iki gündür kullanıyoruz 5 kez yaptı azalma var ama hala ishal tekrar götürsem mi ilaca mi devam etsem 5 çok mu ya (süt içiyor devamlı engel olamıyorum süt ishali tetikler mi acaba ) doktora sordum kefir aldım probiyotik diye dedim kefir yerine süt içsin dedi ben mi yanlış biliyorum emin olamadım