Burcugkmn19 Agoghst canım aptamil prunotro kabız yapıo en azından bızde ole oldu aptamıl conformıl alabılırsın ben 4 aydır kullanıyorum kabız yada gaz yapmadı dene ıstersen :)
endlesslove Agoghst Ben hipp kullanıyorum ve çok memnunım kabız yapmıştı diğer mamalar bu normale döndürdü hamdolsun
AlyaDuru24 Agoghst Kesinlikle hipp combıotıc aptamil sma evolvia kullandım aptamil ve Sma kullanırken gaz ve kabızlık sorunu yaşadım evolvia da sorun olmadı ama sürekli yedikten sonra kusuyordu hipp önerdiler kullanıyorum artık kusma sorunu da gitti
HaticeAlmila Bebelac gold kullandım kabız yaptı hipp kullandım bebeğim sevmedi çok gazlı bi bebek olduğu için çok araştırdım öyle aldım şu anda Aptamil conformil kullanıyorum çok memnunum 🙏
Sedacelik Agoghst evolviya 'yi öneririm canim doğduğundan beri kullanıyorum hiç bi sıkıntı yasamadik çok rahat gaz çıkartıyor kızım şuan 3 aylık bir kere arakdaşım hip kullanıyordu onu denedim birkere o gece hiç uyumadık gaz sancısından
Kubra2kat Agoghst 8 bucuk aydir hipp combiotic kullaniyorm cnm gayette memnunum tavsiye ederm a biberon verme nacizane tavsiyem hemen alisiyorlar ben o hatayi yaptm malesef
Bebegimveben34 Agoghst ben ilk gunden itibaren sma kullaniyorum cnm 4 aylik kızım hiç gaz fln olmadi çok sukur kg suda normal ayrıca biberon ile verdik avent küçük boy hem beni emiyor halen sutum 4 damla gelsede bırakmadı hemde mama iciyo
Serene Agoghst Biz hep Hipp kullandık,gaz ve kaka problemimiz 2.aydan itibaren kalmadı.Şuan 10 aylığız hiç bir sorun yaşamadık bugüne kadar.
gulcan_cem_gulce Agoghst dooğduğundan beri sma kullanıyorum aman aman bir gaz problemimiz olmadı 2. Aydan sonra yok denecek kadar azdı tavsiye ederim