Buseeek Dis donemi boyunca ara ara surdu, bi geldi bi gitti istahi. Hele 13.aydan 16.aya kadar yani o kadar zor beslendi ki size anlatamam pes pese dis cikardi cok zorluydu. Su an 16disi var, bi sure dise ara verdik istahi da duzeldi cok sukur. Donem donem cok istahsiz, donem donem az istahsiz ama genelde hep istahsizdi☺️ Ama geciyor ve inanin gelisimsel bir sorun yasamiyorlar. Bize doktorumuz ekstra balik yagi kullanin demisti balikta cok sevmedigi icin