Gozdesuvari Merhaba. 4 ay 10 günlügüz. Doktor b12 eksik diye dodex yazdı fakat eczacı cok kucuk degil mi daha once hic duymadım bu kadar kucuk bebege dodex veeildigini deyip kafamı karıstırdı.Var mı aranızda daha once dodex kullanan. Kullanmalımıyım bilemedim.
BuseBlt Gozdesuvari bize bu ay yani dördüncü ay kontrolünde bilgildak biraz geniş ama altıncı ayında test yaptırıcam d vitamini yada B12 eksikliğinden olabiliyor böyle dedi ama şuan ilaç vs başlamadı altıncı ayında bakıcaz dedi
Balbebeginannesiiii Gozdesuvari benim kizimda 4.5 aylik doktor dodex verdi hergun 1 ampul kir ver dedi saglik ocagndaki doktor 4 aylik bebege cok fazla dikkat edin nefes alip verisine fln dedi aklim karisti valla ben verdikten snra duydum bide bunu 5 gun vermistim ilaci yazanda prof