Hanımlar bebeğim 4 aylık ve ona kitap okuyorum her gün bunu yakınlarım veya komşularımla paylaştığımda(konusu açılınca) boş zamanın cok herhalde diyen oluyo. Benim temizlikten zamanım olmuyo diyen vs. Ben diyorum her zaman önceliğim bebeğim. Ben mi garip davranıyorum anlamadım ki