Peri_sshh Narin9 şuan kanimda çikolata akiyo olabilir😂 akşamdan beri pasta çikolata yemekten zehirlendim yanlız değilsin bende öyleyim 😬
Narin9 Deletedmom_22 kuzum çok şükür doğumdan sonra geçti ağrılarım artık arada çok az ağırır hafif bi ağrı olur ama doğumdan önce ben adetimin ilk günü hep salya sümük sabah kadar kıvranıp ağlardım
Deletedmom_22 Narin9 yaa benimde geçmişti canım ama sonra yine geldi ağrılar 😩ilk gün özellikle çok ağrıyor , ilaç içmezsem duramıyorum 😩 belim, sırtım,karnım ayaklarım kafam her yerim çok ağrır
Narin9 Deletedmom_22 Allah Allah neden böyle oldu ki? Geri düzelir inşallah. Ne kadar zamandır ağrıların oluyor
Deletedmom_22 Narin9 bilmiyorum canım doğumdan sonra ilk 1 . 1,5 sene güzeldi , ağrım yoktu , sonra yine başladı. Hormonlardan falan olur diyorlar ama bilemedim 🤷🏻♀️ Bide doğumdan önce çok gelirdi şelale gibi 5 gün 😄doğumdan sonra 3güne düştü az geliyor
Narin9 Deletedmom_22 kız korkutma beni benimde 2 ay sonra 1.5 yıl olacak doğum yapalı 😃 kanama benim aynı ya hatta arttı bile diyebilirim. Peki bir Doktora göründün mü?