Kızlar bebeğim 19 günlük az önce çok zor ıkınıp aglayıp duruyordu kakasını yaparken normalde kakası sarımsı olurdu bu kadarda zorlanmazdı yaparken Ama şimdi yemyeşil bi kaka yaptı yaparkende ağlayıp zorlanıp durdu hiç böyle olmazdı çok korkuyorum yoğunluktan olsa gerek uyudu şimdi korkmalımıyım bi bakarmısınız😭