Bugün emzirirken kanamış yani göğüsüm kızımın yanağına değince fark ettim😅 Acı, ağrı hiçbir şey hissetmiyorum. Göğüs ucumda böyle tam ortasında beyaz bir toplu iğne ucu gibi bi şey var birkaç gündür. Acaba o mu kanadı bi yerinden yoksa içten mi geldi bu kan anlamadım. Oluk oluk değil sızıntı şeklindeydi. Bu şekilde emzirmem de bi sakınca var mı? Neden oluyor bir de ne yapmam lazım?