Benim kızım 2.5 aylık bir ay öncesine kadar günlük kakasını yapıyordu. Son bir aydır 5 gün bazende 1 hafta sürüyor. Zaten colik bebeğim çok gazı var çıkarmakta zorluk çekiyor bide kaka yapamaması eklenince çatlatacak dereceye geliyor geçen hafta doktor kontrolüne gittik iyi bir doktor olduğunu düşünüyordum taki 3 gün öncesine kadar. Doktora gazı olduğunu kaka yapamadığını söyledim krize girdiğini de söyledim oda fitil verdi. Neyse fitili atıyorum yine yapmıyor kakasını sonra bir akrabam vardı o gün kayınvalideme gelmiş benim kızımın yine krizi tuttu o gün 5 gün olmuştu kaka yapamıyordu o akrabam ben kakası için bir fitil kullanıyorum deneyelim mi dedi. Normalde doktorun vermediği hiç birşeyi kullanma ama yavrum eriyor bitiyordu bende tamam dedim denedim fitili attıktan sonra bir kaka yaptı bez doldu taştı hatta diğer gün de yaptı. Sonra benim doktorumun verdiği fitilin içindeki kağıtı okudum ateş düşürücü ağrı kesici yazıyor nasıl sinirlendim benim kızımın ateşi yok ki 😡bugün yine 5. Gün ve yine yapmadı kakasını sizce ben doktor vermeden başkasının söylemesi ile fitil kullandım doğru mu yaptım bilmiyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı ? Biraz uzun oldu kusura bakmayın