IkraAnnesi_3 Merhaba sevgili anneler 1 aylık bebeğime sabah ve akşamları mama takviyesi yapmaya başlayacağım siz hangi mamayı kullanıp faydasını gördünüz 🙂
Miran26- IkraAnnesi_3 ben hem kendi sütümü veriyorum yetmediğini anladığımda aptamil kullanıyorum günde 2 yada 3 defa biberon 50 ml olarak veriyorum bide monovit d3 vştamşni var kesinlikle kullanın sağlık ocagından veriyorlar bebeğe çok iyi kilo yapıyor