UraSsmom Ikrazumra19 Benim yarım vardı yaptırmak istedim 2019 tarihliydi kuyumcu 2020 tarihli yapılmışını verdi para da istemedi ona da mı para alıyolarmış
Egeninincisiii Ikrazumra19 benimki cerceveliydi canim direk çeyreğe kanca takılmadı cerceveli daha hoş duruyor tabi yine sen daha iyi bilirsin
Ikrazumra19 Egeninincisiii evet cercevesi dugunu bilmiyordum onuda yeni duydum onuda sorayim canim tsk ederim
Ikrazumra19 umutayaz35 zincirlim var hatta 3 tane nazar boncuklu falan annem nisanimda takmisti sade boyle gunluk dursun diye arkadastan gordum sporla bile takiyordu kenardada birikmisim vardi dedim harcanmasin hemde kullanirim
1Mother1Boy Ikrazumra19 Tanıdığınız varsa ip ücreti almıyorlar. Annem bana yaptirdi ipine ücret vermemişti
Halimea arabeskanne ben almadım cnm, ben önerdim sadece, o atığim sayfadan kıslık bereler aldım güzel geldiler.