Ikrazumra19 Kizlae kenarda az bi param var ceyrekli ipli bileklik alicam da ip fiyati nedir cokmu pahali nette yuksek fiyatlar cikiyor
kahvekokusuu Ikrazumra19 ip dediginiz su siyah ip olandan bahsediyorsaniz kış aylarinda sormustum ben 20 lira demislerdi
Hilalerl Ikrazumra19 Ben aldiğimda ipli olduğu için bi 10 lira 20 gibu fazla ücret ödemiştik cok fazla değil kucuumcudan alırsan daha iyi olur bnce
Ikrazumra19 Hilalerl kuyumcudan alcam da netten bi bakayim dedim karsima cok yuksek fiyat coktida ondan sordum tsk ederim uygunmus
Melike-Alya Ikrazumra19 yanına siyah kristal gibi boncuklar var ondan diziyolardı onlar o zman pahalıydı eğer sadece ipse çok pahalı verilmez okadar . Siz çeyreğin öbür tarafına kulp taktırın ipi alın siz yapın çok basit
nutellayiyensincap Ikrazumra19 ipe,boncuğun parlak olmasına göre falan değişiyor en fazla 60-70₺ fazladan alırlar
Halimea Ikrazumra19 https://www.bijuteri.net/ceyrek-altin-bilekligi-u-tr-199297 Bundan mı cnm bu sayfadan ben urunler aldım bir vak istersen güvenilir