3 aylık bebeğimde idrarda enfeksiyon çıktı. 10 gün hastanede yattık antibiyotik tedavisi aldık . Bu enfeksiyon antibiyotiğe dirençli güçlü bir enfeksiyonmuş bu yüzden güçlü bi antibiyotik aldı. Bu arada Böbreklerinede baktılar kristalleşme varmış . Şimdi asıl sorunumuz mesanedeki idrarın böbreklere gitme durumu Bunun için voiding testi yaptırcaz cuma günü böyle bişey olup olmadığına dair inşallah yoktur . Böyle bişey başına gelen var mı ne yaptınız ?