Merhaba arkadaşlar ek gıdaya başlıyoruz iki gündür yoğurt yediriyorum oğlum ishal ama ishali bir haftadır vardı sorum şu bugün biraz daha fazla yaptı kakasını yoğurtla ilgili olabilir mi yani alerjik bı durum da daha fazla belirti gerekiyor değil mi ????