Sudaiz6 Bebeğim dönebiliyor ama tam değil ardışık ses çıkarması yok guler etrafını izler ismini bilir kollarından tutunca kalkar ayağa ama karin üstü yatırınca kendini kaldırmıyor basını kaldırmıyor endiselenmelimiyim bir problem mi var acaba bebeğimde
afacanbebe Sudaiz6 yüzüstü yatırınca bir çıngırakla sesler çıkarın kafasını kaldırıp bakacaktır bende kaldırmıyor diye üzülüyordum ama çıngırakla ses çıkarınca hemen sese yöneldi ve kalktı