Merhabalar kiz kardeism
ehliyetini kaybetti. Tekrardan cikarmak
icin saglik raporu almamız gerekiyor. Fakat kardeism antidepresan kullandığı icin psikiyatri bölümüne gidilmesi gerektiği söylenmiş saglik ocağından. Araştırma yapıyoruz göz bölümüne de gidilmesi gerekiyormuş sanirim. Bu konuda bilgisi olan var mi ? Mutlaka psikiyatriye gidilmesi gerekir mi yoksa sadece göze gitmek yeterli mu