Glcnhnr Arkadaşlar bu özel hastaneler de doğum yapıp sonra dam faturayı SGK ya bildirip yatırdığı paranın bi kısmını geri alan var mıdır ?
Mahinursmr Glcnhnr bizim acıbadem özel sağlık sigortamız var faturaları gönderip ücretin belli bir kısmını geri aldık ama sgk da böyle bir durum yok bildiğim kadarıyla
Glcnhnr SGK da da var ama hastane belirlenen ücretin fazlasını aldıysa var diye biliyorum ilerleyen günlerde çözüme kavuşturucam ve buraya yazarım
Glcnhnr SGK da da var ama hastane belirlenen ücretin fazlasını aldıysa var diye biliyorum ilerleyen günlerde çözüme kavuşturucam ve buraya yazarım.