berkusbalii Annemin değeri 77 çıktı. Çok mu yüksek anlayan var mı netten baktım ama, akşam sonuç göstermeye gidicez hastaneye o zamana kadar size sorayım dedim. Anlayan var mi
Ates_mami berkusbalii çok yüksek değil. Ne için bakılmisti. Antibiyotik kullanması gerekecek. 2 hafta önce oğlumun 350 çıkmıştı. İğne ve antibiyotik ile düştü.
yigitalpannesi berkusbalii merhaba biraz yüksek çıkmış antibiyotik tedavi uygularlar iyileşir Allah’ın izniyle
Deletedmom_15 berkusbalii merhaba evet yüksek ama çok aşırı değil, antibiyotik verecektir doktor. Kızım kreşe ilk başladığında mikrop kapmıştı ve crp 360 lara çıkmıştı maalesef ve hastaneye yatırmıştı doktor.. 60 çıkınca da son tahlil de eve çıkardı ama evde devam ettik antibiyotiğe..
Deletedmom_15 Fatmanrxx27 merhaba bu bahsettiğim 7 sene önce idi, tamamen bitti sandık sonra tekrar etti, 3 kez hastanede yattık maalesef 😕