Kızlar sayıyorum şimdi bunlar sendromdan dolayı mı yoksa başka bir sorunumu var
evde asla durmuyor hergün sokak istiyor bişey istemediği gibi gitsin veya elinden oyuncağı düşsün mesela 1 saat yerlere ata ata kendini ağlıyor sürekli mızır mızır gece uyumuyor uykuya direniyor öğle uykusunu kısalttı ama huysuz sürekli bağırıyor elindekileri fırlatıyor bize vuruyor sinirini alamazsa kendini yerlerde yuvarlıyor 🙃 kınadım sanırım yani başkasında görsem amaaaan derdim dememek lazım 😄 bazen tuvalete gidip 15 dk kadar sinirimden aglayıp geri geliyorum çünkü aglamazsam vururum o derece bir çocuk oldu 20 aylık