Merhaba hayırlı ramazanlar oğlum 17 aylık artık bez bağlamak istemiyor bezini çekip kopartiyon artık kendisi istemiyor bende dedim madem istemiyor o zaman bırakalım ama nasıl bıraktıracam nasıl öğrenebilirim tuvalette hiç bilmiyorum acaba çok erken mi erken olsa bile çocuk rahatsız oluyor bezden gece gündüz çekiyor kopartiyor başına gelen var mı nasıl yapsam sizler cocuklariniza bezi nasıl biraktirdiniz bı fikir verirseniz çok iyi olur