Görevlendirme bir eğitim öğretim yılı için yapılıyor hocam, her yıl görevlendirme yenilebilir. Bunun için görevlendirilmek istediğiniz okula dilekçe veriyorsunuz. Müdür uygundur imzasıyla dilekçeyi ilçeye gönderiyor. İlçe de uygun görürse o okula bir yıllığına görevlendiriliyorsunuz. Ben 4 yıldır görevlendirme çalışıyorum. Her yıl agustos ayında okula dilekçe veriyorum, dönem başlamadan sonucu geliyor.