Sevincb gittik,iyi ki de gitmişiz çok güzel bir anı oldu😍 hem de yurt dışına gitmiştik uyku saatini uçuşa denk getirdik,en çok ilgisini çeken şeyleri elimizde hazırda tuttuk🤭 kızımız da gezmeyi çok sevdiği için uyum sorunu yaşamadık bence siz de kendinizi şartlandırmayın,güzel geçer🌸🌸
emzirme örtüsü kullanıyorsanız onu ya da mama kullanıyorsa termoslu çanta vs. yanınızdan eksik etmeyin gerisi hallolur