QueenMommm hamur şekil verecek kıvamda olsun yeter, cıvık diye un eklemeyin. Şekil alıyorsa tamamdır cıvık olsun daha kıyır olur. Bir de hamuruna yumurta koymam yumurta bayatlatıyor.
Eşimin pastane poğaçası gibi oluyor dediği poğaçanın tarifini vereyim. 1 paket margarin ya da tereyağı(erimiş olacak) 1 su bardağı sıvı yağ(çiçek yağı kullanıyorum) 1 su bardağı da yoğurt. Aldığı kadar un yaklaşık 4.5 5 bardak alıyor ama kontrollü olun. 2 paket kabartma tozu ve tuz. Efsanedir kesinlikle tavsiye ederim.