Hanımlar artık kafayı yicem 20 gün oldu yediğim bütün yemeklerden kötü tat almaya başladım önce pilavdan aldım sonra sırasıyla bütün yemeklerden dışarıda yediklerimden ve paketli gidalardan az kötü tat alıyorum ama evde yaptıklarım felaket kokuları çok kötü tatları çürümüş bozulmuş yemek gibi kötü tat almadığım tost zeytin reçel kaldi hafiften tosttanda almaya başladım 3 gündür aç yaşıyorum hamile değilim psikiyatristle görüştüm psikolojik değil hasta değilim çok az kansizligim var aile hekimine gittim o da bir şey diyemedi sorduğum herkes ilk defa böyle bir şey duyuyor hastanede hangi bölüme gitmem lazım böyle bir şey yaşayan duyan bilen var mı ?