Frezya bende sivaslıyım, sivastan kız almak biraz zorlu oluyor sanırım genel duyumum bu şekilde ama anlayışlı insanlar olurlarsa orta yol bulunur diye düşünüyorum mesela ben evlenirken ailemin hiç bir isteği talebi olmadı herşeyi eşimle biz yaptık çok sorunsuz geçti düğün sürecimiz, kardeşimi evlendirdik sivastan tabi benim ailem gibi talepleri olmadı diyemem ama çok lükse kaçmadan yapıldı herşeyleri, yatak odasını mutfak küçük eşyaları kız tarafı aldı geri kalan herşeyi ailem aldı takı konusunda 5 bilezik yapıldı 25 gr dan kolyesi küpesi yüzüğü saati falan alındı bu kadardı , 2 sene öncesinde. Size de hayırlı olsun inşallah bu süreç ☺️